Dwurnik i bonusy od MNK

Muzeum Narodowe mile zaskakuje w zakresie nowych sposobów komunikacji z odbiorcą.

Kampania promocyjna wystawy Obłęd Edwarda Dwurnika jest przykładem profesjonalnie i kompleksowo przeprowadzonych działań marketingowych.
 Instytucja serwuje nam jasne, konkretne opisy wystawy, co ważne – różne na facebook’u (tu mamy podstawowe informacje: data, miejsce, co znajduje się na wystawie, skąd tytuł, czego możemy się spodziewać) i stronie MNK (szersze informacje o wystawie i artyście, wypowiedź dyr. Zofii Gołubiew, przyczyny obecności prac artysty w Muzeum Narodowym, wyczerpujące wyjaśnienie tematu, informacje o osobach pracujących przy wystawie, daty otwarcia, a nawet – ceny biletów). Wszystkie informacje są łatwe do znalezienia, do czego przyczynia się nowy układ strony: http://www.muzeum.krakow.pl/.
Dodatkowo, do wystawy wykonana została bardzo ciekawa sesja zdjęciowa w domu artysty http://michalramus.com/edward-dwurnik/ i spot z jego udziałem:

Na ofertę Muzeum nie składa się sama wystawa prac Dwurnika, przygotowano również szereg wydarzeń towarzyszących, skierowanych do odbiorców w różnym wieku (wykłady, panele dyskusyjne, warsztaty dla dzieci i rodziców), rozłożonych na cały okres jej trwania i wychodzących poza budynek Muzeum (cykl filmowy w kinie Paradox, piknik).

W opisie zamieszczonym przy wydarzeniu na facebook’u możemy przeczytać: Dwurnik stał się swego rodzaju logo, które niewiele mówi o nim samym. Warto zatem dzisiaj bliżej zapoznać się z jego wieloletnią twórczością. Rozwijając tę myśl, współpraca marki Dwurnika z marką Muzeum Narodowego, obojgu przynosi wymierne korzyści – Muzeum prezentuje się jako instytucja będąca w stanie na wysokim poziomie zaprezentować tak szeroką (pod względem czasu tworzenia i ilości dzieł) wystawę i skutecznie ją wypromować, a Edward Dwurnik ugruntowuje swoją markę wystawą indywidualną w Muzeum Narodowym w Krakowie i sprawia, że jego wizerunek (mimo Obłędu) staje się zdecydowanie bardziej stonowany, spokojny i elegancki. 

 

Opis na stronie MNK: http://www.muzeum.krakow.pl/NewsItem.107.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=5426&tx_ttnews[backPid]=147&cHash=cdd4b8674b87f6eb37e946b4f280dc12

Wydarzenie na fb: http://www.facebook.com/events/202136203258363/

 

Anna Marjankowska – III rok zarządzania kulturą

2 uwagi do wpisu “Dwurnik i bonusy od MNK

Dodaj komentarz